Intrebari frecvente

Termeni si conditii

Datele de contact ale vânzătorului:

S.C. Global Solutions S.R.L Tulcea
Nr. in Reg. Com.: J36/425/2005
Cod Fiscal: RO17794500
Cod IBAN: RO33VBBU2511TL0611922701
Banca: Volksbank Tulcea

(In continuare denumită “OUTLET”)

Termeni generali

Cu excepţia cazului in care părţile decid altfel intr-un acord de vanzare sau alt tip de inţelegere, termenii utilizaţi in continuare (“Termeni”) trebuie să facă parte integrală din relaţia contractuală dintre client şi OUTLET, fiind generaţi din relaţia de aprovizionare a clienţilor cu bunuri de către OUTLET (“Contractul de vanzare”).

Contractul de vanzare se supune legislaţiei din România şi rezolvarea litigiilor este de competenţa instanţelor din România.
OUTLET nu poate fi trasă la raspundere pentru pierderi, deprecieri sau pentru cheltuieli directe sau indirecte, datorate oricărei greşeli sau intarzieri in implementarea obligaţiilor datorate oricărui eveniment sau circumstanţe aflate in afara controlului OUTLET, incluzand, dar nu limitat, cazuri de forţă majoră şi intreruperi de curent electric, defecţiuni ele echipamentelor sau alte situaţii asemănătoare.

Prin inregistrarea ca membru şi efectuarea unei solicitări ca membru al website-lui Outlet IT, clienţii confirmă că au luat la cunostinţă si că au inţeles şi acceptat condiţiile vanzării in aceşti Termeni.

Toate informaţiile sunt postate şi publicate pe website-ul Outlet IT, ex. descrierea produselor, specificaţii, fotografii sau prezentări succinte. OUTLET işi rezervă dreptul de a face modificări minore ale descrierii produselor fără notificarea clienţilor.

Ofertele de pe Website-ul Outlet IT sunt limitate in timp şi cantitate aşa cum se anunţă pe website. Cantităţile de produse din stoc publicate pe website sunt de natură informativă si pot fi modificate fără o notificare prealabilă. OUTLET poate restricţiona numărul maxim de cumpărături disponibile pentru un singur client pentru fiecare produs pentru a oferi o piaţa corectă tuturor membrilor săi.

Efectuarea unei comenzi

Dupa selectarea produsului ce urmează a fi cumpărat, clientul se duce la coşul de cumpărături pentru efectuarea comenzii.

Primul pas in efectuarea unei comenzi este ca produsele selectate sa fie afişate pentru a fi confirmate de către cumpărător. Este permisă achiziţionarea a maximum 1 bucăţi din acelaşi cod de produs, pentru a da posibilitatea tuturor clienţilor noştri de a beneficia de ofertele noastre.

După confirmarea produselor de către cumpărător, acesta trebuie să completeze formularul cu detalii pentru livrare ce include numele şi prenumele cumpărătorului, adresa, numărul de telefon şi adresa de e-mail.

După confirmarea tuturor detaliilor de către cumpărător, comada este efectuată.

Cumpărătorul primeşte un e-mail de confirmare a efectuării comenzii în urma parcurgerii tuturor etapelor.

Livrarea bunurilor

In situaţia in care OUTLET nu este în masură sa livreze cumpărătorului bunurile comandate şi achitate in avans, din motive obiective şi care nu depind de companie, cumpărătorului i se va restitui integral suma plătită.

Timpul de livrare

Perioada standard pentru livrare este de aproximativ 4 săptămâni. Cumpărătorul trebuie să accepte o posibilă prelungire a perioadei de livrare datorată întârzierilor provocate de producător sau a unor evenimente neprevăzute şi care nu depind de OUTLET, în conformitate cu Ordonanţa nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare.

Bunurile livrate vor fi însoţite de factură, care serveşte ca document financiar dar şi ca document privind garanţia. Cumpărătorului i se cere adresa pentru livrare la completarea comenzii.
Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii OUTLET vor informa fără întârziere clienţii folosind datele de contact existente.

Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de OUTLET, clientul poate da telefon la 0722 506 483 sau contacta OUTLET prin e-mail la adresa office@outlet-it.ro .

Transportul, ambalarea si termenii de plată

Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător. Pentru fiecare comandă, taxa de transport este indicată separat. Trebuie avut în vedere că taxa pentru transport este suportată de cumpărător.

OUTLET păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până când preţul complet al bunurilor este plătit.

Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de OUTLET vor fi achitate de cumpărător.

Modalităţi de livrare

Modalităţile de livrare sunt prezentate cumpărătorilor pe website-ul Outlet IT la efectuarea comenzii. Nu se acceptă ridicarea bunurilor de către cumpărători de la sediile OUTLET.

Preţuri si taxe

Toate preţurile includ TVA. OUTLET comercializează produse şi trebuie menţionat că în cazul în care, din greşeală, preţul unui produs este listat şi anunţat ca fiind zero, OUTLET nu este obligat să ofere acel produs spre vânzare la acest preţ.

OUTLET nu poate fi trasă la răspundere pentru orice posibile diferenţe de preţuri apărute la alte magazine de vânzare retail.

Anunţuri de preţuri

În cazul în care preţul prezentat pe listele afişate este mai mic decât preţul real al unui produs, OUTLET este obligat să informeze imediat clentii despre noul preţ. Clientul poate accepta noua ofertă sau poate anula comanda.

Metode de comandă

Internet: Comenzile pot fi transmise de pe website-ul www.Outlet -IT.ro

Anularea comenzii

După lansarea comenzii de către client, acesta primeşte un e-mail prin care este notificat despre confirmarea comenzii. Clientul trebuie să transmită prin e-mail o cerere de anulare a comenzii. Cererea de anulare trebuie să cuprindă numele şi prenumele clientului, adresa, numărul şi data comenzii. OUTLET îşi rezervă dreptul de a anula o comandă în cazul în care produsele solicitate nu sunt pe stoc.

Retragerea/ Returnarea produselor

În cazul în care produsul nu se potriveşte clientului sau acesta nu este mulţumit de produs, clientul are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare şi să returneze produsul OUTLET în termen de 14 zile de la primire cu excepţia situaţiilor în care acest termen este prelungit în mod unilateral de către OUTLET pentru acest produs.

Clientul trebuie să trimită cererea de retragere şi returnare a produselor prin mail înregistrat la adresa OUTLET: office@outlet-it.ro . Toate costurile generate de transportul bunurilor returnate vor fi suportate de către client, iar costurile cu transportul bunurilor comandate şi trimise nu se decontează.

Este obligaţia clientului să returneze produsele fără niciun fel de deteriorări, în cantitatea iniţială şi în ambalajul original. Clientul trebuie să anexeze formularul de returnare în care se precizează metoda de restituire a banilor (prin mandat poştal sau direct in contul Bancii indicat) şi/sau o copie a facturii. Nu este obligatorie dar este apreciată transmiterea unei explicaţii pentru motivele returnării. Formularul de returnare trebuie inclus în pachet.

Pachetul se trimite de ctare client înapoi prin poştă folosind adresa: Str. Gavrilov Corneliu Nr. 264 Tulcea Cod Postal: 820106. Este obligaţia clientului ca produsul să fie returnat fără stricăciuni şi în cantitatea iniţială.

Banii vor fi restituiţi conform metodei precizate în maximum 30 de zile de la returnare.

Condiţii speciale pentru returnarea unei anumite game de produse

Pantofii trebuie să fie returnaţi în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului.

Defecte

Clientul este obligat să susţină reclamaţiile privind defectele după cum urmează:

• Dacă defecţiunea este ireparabilă şi nu permite folosirea în bune condiţii a bunului, clientul are dreptul să ceară (i) înlocuirea bunului cu un produs nou, sau (ii) să se retragă din Contractul de vânzare şi să ceară returnarea preţului.

• Dacă defectul nu poate fi înlăturat, se produce frecvent sau în mod repetat şi nu permite folosirea în bune condiţii a produsului, clientul are dreptul să ceară (i) înlocuirea bunului cu un produs nou, sau (ii) să se retragă din Contractul de vânzare şi să ceară returnarea preţului.

• Clientul trebuie să transmită reclamaţiile privind defectele la OUTLET fără întârziere, imediat după identificarea defectelor, dar în orice situaţie nu mai târziu de expirarea perioadei de garanţie. OUTLET decide asupra măsurilor pentru remediere cu privire la reclamaţiile primite în perioada stabilită prin statut care nu poate depăşi 30 de zile de la primirea reclamaţiei. Soluţionarea reclamaţiei şi comunicarea acesteia către client se va face prin telefon în termen de 30 de zile de la primirea produsului defect la OUTLET. OUTLET nu răspunde pentru produsele defecte returnate de la terţe părţi care cumpără bunurile de la un client al OUTLET.
Toate drepturile şi obligaţiile clienţilor şi ale OUTLET cu privire la garanţie şi calitatea produselor sunt specificate în secţiunea Termeni privind garanţia ai OUTLET de pe website-ul Outlet IT.

Deteriorarea in timpul transportului

OUTLET este responsabil pentru deteriorarea bunurilor în timpul transportului către client. Totuşi, dacă bunurile sunt deteriorate sau furate în timpul transportului de la client către OUTLET în circumstanţele unei returnări a bunurilor, clientul este răspunzător. În cazul unui semn evident de deteriorare (ambalaj rupt, deformare, etc), clientul trebuie să refuze livrarea pentru evitarea unor posibile complicaţii în reclamarea bunurilor deteriorate.

Garanţia

OUTLET vinde produse cu o calitate verificată. În conformitate cu Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si Ordonanţei nr.21/1992 privind protectia consumatorilor (cu modificările de rigoare), OUTLET acordă o garanţie de 2 ani pentru defecte de producător la toate mărfurile vândute. Factura serveşte, de asemenea, ca dovadă de garanţie. La unele tipuri de bunuri, perioada de garanţie este extinsă, după cum este indicat pe factură. Perioada de garanţie începe în ziua primirii bunurilor de la serviciul de curierat. Pentru comenzile telefonice, prin intermediul e-mail-ului sau al website-ului, data primirii bunurilor se referă la data la care cumpărătorul acceptă mărfurile de la curier.

Indicaţii pentru solicitarea garanţiei (Responsabilitatea pentru defecte, Garanţia, Solicitarea garanţiei)

1. OUTLET va fi raspunzător pentru defectele produsului si clientul va fi obligat să exercite solicitarea garanţiei către OUTLET, fără întarzieri nejustificate în conformitate cu indicaţiile valabile pentru solicitarea garanţiei.

2. Informaţii despre locatia serviciilor de garantie si post-garanţie sunt puse la dispoziţie de către OUTLET la cerera clientului prin intermediul telefonului sau e-mail-ului.

3. Perioada de garanţie va dura 24 de luni de la data încheierii Contractului de Vanzare, exceptând cazul în care o alta perioadă de garanţie este determinată pentru cazuri particulare; si va începe să expire de la data preluării produsului.

4. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada în care clientul nu a putut folosi produsul, sau întârziere datorată remedierii produsului in cazuri care privesc garanţia.

5. Clientul este obligat să verifice produsul în momentul preluării. Dacă nu se va proceda astfel, se poate exercita numai solicitarea controlului pentru a se demonstra existenţa defectelor în momentul preluării produsului.

6. În timpul perioadei de garanţie, clientul va beneficia de înlăturarea defectului prin depunerea produsului, inclusiv a mărfii, documentelor (daca este cazul) la un reprezentant autorizat OUTLET, împreună cu factura de plată.

7. Dacă se observă defecte la produs, clientul are dreptul să exercite solicitarea garanţiei la sediul operaţional OUTLET în conformitate cu prevederile art. 14 din Ordonanţa nr.21/1992 privind protectia consumatorilor, cu modificările ulterioare, prin livrarea produsului la sediul operaţional OUTLET pe propria cheltuială, completând avizul de solicitare a garanţiei şi trimiţându-l către OUTLET. Avizul de solicitare a garanţiei va specifica forma, tipul şi scopul defectelor produsului. Clientul va fi de asemenea împuternicit să exercite solicitarea garanţiei cu o persoană autorizată de către producătorul bunului (“Persoana Desemnata”) să efectueze reparaţii legate de garanţie. O listă de Persoane Desemnate este pusă la dispoziţie în certificatul de garanţie (dacă este cazul) sau OUTLET o va prezenta clientului la cerera acestuia. Solicitarea garanţiei va începe la data la care următorii termeni şi condiţii vor fi îndepliniţi: (i) livrarea avizului de solicitare a garanţiei completat de client către OUTLET; şi (ii) livrarea produsului deteriorat către OUTLET.
Data începerii solicitării garanţiei va consitui si data exercitării solicitării garanţiei. Un produs aflat in solicitarea garanţiei trebuie livrat biroului inregistrat OUTLET, cu excepţia cazului in care OUTLET sau Persoana Desemnată decide altfel (ex. Livrarea produsului direct Persoanei Desemnate).

8. OUTLET sau Persoana Desemnată va elibera clientului o confirmare a solicitării de garanţie pentru produsul respectiv, într-o formă corespunzătoare aleasă de OUTLET, ex. sub forma unui e-mail, sau în formă scrisă, în care va fi obligat să specifice exact defectele produsului. Dacă solicitarea garanţiei se exercită prin mijloace de comunicare la distanţă, OUTLET va fi obligat să trimită imediat clientului o confirmare a solicitării garanţiei; dacă nu este posibilă trimiterea unei confirmări imediat, trebuie trimisă fără întârziere, cel mai târziu împreună cu certificatul de manipulare a solicitării garanţiei; nu trebuie trimisă o confirmare a exercitării solicitării garanţiei, având în vedere că respectivul client are posibiliatea de a demonstra exercitarea solicitării garanţiei într-un alt mod.

9. În funcţie de decizia clientului, OUTLET sau Persoana Desemnată va fi obligată să specifice imediat maniera manipulării solicitării garanţiei în conformitate cu prevederile art 15 din O.G nr.21/1992,, în cazuri mai complicate în 3 zile de la începerea urmăririi solicitării garanţiei, şi în special în cazuri justificate, dacă este necesară o evaluare tehnică mai complicată, nu mai târziu de 30 de zile de la data începerii urmăririi solicitării garanţiei. După specificarea metodei de manipualre a solicitării garanţiei, OUTLET sau Persoana Desemnată se va ocupa imediat de solicitarea garanţiei, în cazuri justificate este permisă o întârziere. Chiar şi aşa, manipularea solicitării garanţiei nu poate depăşi perioada de 30 de zile de la data exercitării solicitării garanţiei (data incepereii urmăririi garanţiei). După expirarea perioadei de manipulare a solicitării garanţiei, clientul va avea dreptul să se retragă din Contractul de Vânzare sau să i se înlocuiască produsul cu unul nou.

10. OUTLET va înştiinţa clientul cu privire la încheierea urmăririi solicitării garanţiei şi la rezultatul solicitării garanţiei într-o formă convenită de ambele părţi.

11. Dacă un client exercită solicitarea garanţiei într-o perioadă de până la 12 luni de la încheierea Contractului de Vânzare, OUTLET o poate respinge numai pe baza declaraţiei unui expert sau a unei declaraţii emise de o persoană autorizată, certificată sau acreditată sau a unei declaraţii a Persoanei Desemnate (“Evaluarea profesioanala a produsului”). Fără a ţine seamă de rezultatul Evaluării profesionale a produsului, OUTLET nu va avea permisiunea să taxeze clientul pentru costurile Evaluării profesionale a produsului sau pentru oricare alte costuri legate de Evaluarea profesională a produsului.

12. Dacă un client exercită solicitarea garanţiei produsului la mai mult de 12 luni de la încheierea Contractului de vânzare şi OUTLET o respinge, persoana care a manipulat solicitarea garanţiei va fi obligată să specifice în certificatul privitor la manipularea solicitării garanţiei cărei persoane poate trimite produsul în vederea evaluării profesionale. În cazul în care clientul trimite produsul pentru evaluarea profesională către Persoana Desemnată specificată în certificatul privitor la manipularea solicitării garanţiei, atât costurile pentru evaluarea profesioanala a produsului, cât şi oricare alte costuri în acelaşi scop, vor fi suportate de către OUTLET, indiferent de rezultatele Evaluării profesionale. În cazul în care clientul demonstrează în virtutea unei evaluări profesionale că OUTLET este responsabil pentru defectele reclamate ale produsului, se poate re-exercita solicitarea garanţiei; perioada de garanţie este suspendată în timpul Evaluării profesionale a produsului. OUTLET va fi obligat să plătească clientului toate costurile suportate pentru Evaluarea profesională a produsului în 14 zile de la data re-exercitării solicitării garanţiei, şi, de asemenea, oricare şi toate costurile în vederea acestui scop. O re-exercitare a solicitării garanţiei nu poate fi respinsă.

13. Dreptul clientului de exercitare a solicitarii garanţiei cu OUTLET se va termina (inceta să existe) prin:
(a) incapacitatea de prezentare a unei facturi de plată, confirmări de livrare sau achiziţii;
(b) incapacitatea de semnalare a unor defecte evidente ale produsului catre OUTLET inainte de preluarea produsului;
(c) anularea perioadei de garanţie;
(d) daune mecanice cauzate produsului de către client;
(e) utilizarea produsului în condiţii care nu corespund mediului natural, din cauza factorilor de umiditate, chimici sau mecanici;
(f) tratamentul neprofesional, manevrarea sau neglijarea îngrijirii produsului;
(g) deteriorarea produsului printr-o sarcină extraordinară sau prin folosirea in contradicţie cu termenii si condiţiile puse la dispoziţie in documentaţie, cu principii generale, standarde tehnice sau reguli de siguranţă in vigoare in Românaia.
(h) deteriorarea produsului in circumstanţe inevitabile si/sau imprevizibile; sau
(i) daune aduse produsului de apă, foc sau alte evenimente de forţă majoră.

14. OUTLET va fi obligat să manipuleze solicitarea garanţiei în unul din următoarele moduri:
(a) prin returnarea produsului reparat;
(b) prin înlocuirea produsului;
(c) prin returnarea preţului de achiziţionare al produsului;
(d) prin plata unui discount de preţ potrivit pentru produs;
(e) printr-o cerere scrisă de achiziţie a performanţei determinată de către OUTLET;
(f) prin respingerea justificată a solicitării garanţiei.

15. OUTLET va fi obligat să elibereze clientului un certificat scris privitor la determinarea modalităţii de manipulare a solicitării garanţiei şi privitor la manipularea solicitării garanţiei în până la 30 de zile de la data exercitării solicitării garanţiei prin intermediul serviciului poştal, de curierat sau e-mail.

16. Dacă solicitarea implică un defect înlăturabil, o asemenea solicitare a garanţiei va fi manipulată în următorul mod:
(a) OUTLET va aranja înlăturarea defectelor; sau
(b) OUTLET va inlocui produsul deteriorat.

17. Dacă defectul nu poate fi înlăturat sau dacă solicitarea implică un produs al cărui defect a fost înlăturat de mai multe ori, sau un produs cu numeroase defecte înlăturate care împiedică utilizarea corectă a produsului, ca a unuia fără defecte, OUTLET va manipula solicitarea garanţiei în următorul mod:
(a) Prin inlocuirea produsului cu un altul funcţional cu aceiasi parametri tehnici, sau mai buni; sau
(b) Dacă OUTLET nu poate inlocui produsul cu unul nou, va manipula solicitarea garanţiei prin emiterea unei note de credit pentru produse deteriorate.

18. În scopul solicitării garanţiei, înlăturarea unui defect de mai multe de două ori va fi considerat un defect înlăturat în mod repetat.

19. În scopul solicitării garanţiei, înlăturarea a mai mult de trei defecte diferite în acelaşi timp va fi considerată înlăturare de numeroase defecte.

20. Dacă OUTLET încheie solicitarea garanţiei procedând printr-o respingere justificată a solicitării garanţiei, dar defectul produsului există în mod obiectiv şi nu este înlăturat, clientul este împuternicit să-şi exercite dreptul la înlăturarea defectelor în instanţă.